onsdag 28 juli 2010

Dagen F kryper närmare...

Dagen F som i Flytt kryper närmare och jag personligen börjar bli lite klurig hur i helvite jag ska lyckas med min skenmanöver för min hyresvärd.
Bil har jag redan fått löfte om att få låna från en trevlig en :)
En kombi så det går in mer men har fortfarande inte fått klartecken om NÖÄR vi kan börja flytta in.
Hoppas att jag kan börja flytta på Lördag natt redan.. Då blir ett ett nattligt äventyr att få ut allt från lägenheten innan de märker att man har stuckit..

Men jag har ju så jefla mycket skräp prylar!
Sanslöst vad man har lyckats samla på sig men det ska nog bli bra..
Ska göra en genomrensning av kläderna också och decimera ner det hela.
Fan ska jag få tag på kartong till alla köksprylar?
Får fråga vännen min om hon har nå kartonger jag kan låna med bilen ;)

Inga kommentarer: